Klantenservice
Veilig betalen
Hier vind je veelgestelde vragen over betalen van je bestellingen in onze webwinkel, ook vind je veel informatie of cashbacks en gebruik van kortingcodes en cadeaubonnen.
Hoe kan ik een bestelling betalen?
Je kan je bestelling eenvoudig online betalen op de volgende manieren
- iDeal (Nederlandse klanten)
- BanContact (Belgische klanten)
- Met een Manato Cadeaubon
- Met Klarna achteraf betalen
Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?
Ja dit is mogelijk met Klarna, hierbij betaald je achteraf je bestelling.
Er vind wel een online controle plaats, indien deze afgekeurd wordt kun je alsnog je bestelling met een andere betaalmethode betalen.
Kan ik in termijnen betalen?
We hebben geen optie om een bestelling in termijnen te betalen, wel kun je achteraf betalen met Klarna betaalmethode.
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 5 werkdagen terug via dezelfde betaalmethode welke je gebruikt hebt tijdens het bestellen. Als voorbeeld, heb je betaald via iDeal, dan storten we het geld terug op de bankrekening waarmee je betaald hebt.
Retourneer je minder artikelen dan je besteld hebt dan krijg je enkel het geld terug van het geretourneerde artikel.
Krijg ik een factuur van mijn bestelling?
Jazeker krijg je die, zodra wij je bestelling verwerkt en verzonden hebben ontvang je per e-mail een factuur voor je eigen boekhouding.
Ook kun je altijd in je “Mijn Manato” account al je facturen bekijken en downloaden. Deze zetten wij in je persoonlijke account zodra de bestelling verwerkt en verzonden is.
Krijg ik een bestelbevestiging na betalen?
Zodra je de bestelling succesvol betaald hebt via 1 van onze betaalmethodes ontvang je doorgaans binnen enkele minuten een e-mail met een bestelbevestiging.
Soms belandt de mail in je spambox. Zit ‘ie daar niet in? Dan is de mail vertraagd óf je betaling is mislukt. Controleer of er geld van je rekening is afgeschreven of dat Klarna je bestelling heeft geaccepteerd.
- Is er geld van je rekening af? Door drukte kan het soms zo zijn dat de bevestiging later wordt verzonden. We willen je vragen 1 uur te wachten. Heb je hierna nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
- Is er geen geld afgeschreven? Dan is je bestelling mislukt en kun je ‘m opnieuw plaatsen. Je hoeft niet bang te zijn dat je uiteindelijk 2 bestellingen ontvangt. Bestellingen zonder succesvolle betalingen versturen we niet.
Extra hulp waar nodig, altijd in de buurt
Toch nog een vraag?
Vraag het onze klantenservice